środa, 15 lutego 2017

Pierwszy post!

Hej wszystkim, witam Was w pierwszym poście na moim nowym blogu! Ja jestem Gabrysia, ale tutaj będę pisać jako Asuka, i mam 17 lat. Interesuję się głównie zdrowym stylem życia, jazdą konną, tatuażami i piercingiem. Więcej o mnie dowiecie się na pewno w kolejnych postach! 
Na blogu będę pisać głównie o tym, co wymieniłam w swoich zainteresowaniach, ale za pewne pojawią się tu też inne rzeczy, jak np. DIY. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jak na razie mam całe mnóstwo pomysłów, jednak jeśli macie jakieś sugestie o czym chcielibyście tu przeczytać, to zostawcie swój pomysł w komentarzu. Posty będą pojawiać się raz w tygodniu, we wtorki, a z czasem może częściej.
Oczywiście zachęcam wszystkich do zostawienia obserwacji i jeśli chcesz żebym również zaobserwowała twojego bloga, to napisz!
Trzymajcie się cieplutko i do następnego! ❤


12 komentarzy:

  1. Bede wpadać częściej :)
    Zapraszam również do siebie .
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/02/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu. Czekam na kolejne posty ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzymy powodzenia w blogowaniu ;) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Kochana w blogowej przygodzie i główki pełnej pomysłów ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu. Będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana <3 Na początek mała rada ode mnie, sprawdzaj swoje teksty, by były estetyczniejsze bo robisz małe błędy. Ale tak jest super :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością będę wyczekiwać postów DIY. U mnie na blogu jest tylko jeden, ale planuje więcej :D

    Pozdrawiami życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem Twoich postów! Również interesuje mnie Japonia :D
    Życzę powodzenia w blogowaniu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jazdę konną <3 Wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń